Сабақ Тригонометриялық теңдеулер. |
Мектеп: |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: КабдулинаР.К. |
|||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатысқандар саны: |
||
Сабақ тақырыбы |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3.8- қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешеді; 10.2.3.9-тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешеді; |
|||
Сабақмақсаттары |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу формулаларын қорытып, есеп шығаруда қолданады |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтаны, сілтемедегі сайттарды қолдану |
|||
Бастапқы білім |
Тригонометриялық функциялар, олардың графиктері және қасиеттерін білу. Тригонометриялық формулалар және олардың тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қолданылуын білу. |
|||
Сабақ басы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Ресурстары |
||
Сабақ басы
Ортасы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгендеу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Оқушылармен тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қайталаңыз. sin x=а cos x =а tq x=а , ctqх=а Дербес жағдайларын қарастыру
Жұмыстың нәтижесін кестеге жазыңыз.
Оқушыларға қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуге арналған жеткілікті тапсырмалар ұсыныңыз (қосымша 1.1). Қосымша шарттары бар теңдеулерді шешуге оқушылардың назарын аударыңыз. Мысал: теңдеуін шешіңіз және төмендегілерді табыңыз:
Тригонометриялық формулалар көмегінде қарапайым түрге келтірілетін теңдеулерді оқушыларға ұсыныңыз.Мысалы:
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қайталаңыз. Өзбетімен орындайтын тапсырмалар:
Сабақты бекітуге деңгейлік тапсырмалар: а) б) в)
с) д) е)
к) қосымша тапсырма: |
|
||
Сабақ соңы 5 минут |
Үй тапсырмасы. Оқулықтан Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |