 
                                
            | Сабақ Тригонометриялық теңдеулер. | Мектеп: | |||
| Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: КабдулинаР.К. | |||
| Сынып: 10 | Қатысқандар саны: | Қатысқандар саны: | ||
| Сабақ тақырыбы | Қарапайым тригонометриялық теңдеулер | |||
| Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 10.2.3.8- қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешеді; 10.2.3.9-тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешеді; | |||
| Сабақмақсаттары | Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу формулаларын қорытып, есеп шығаруда қолданады | |||
| АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақтаны, сілтемедегі сайттарды қолдану | |||
| Бастапқы білім | Тригонометриялық функциялар, олардың графиктері және қасиеттерін білу. Тригонометриялық формулалар және олардың тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қолданылуын білу. | |||
| Сабақ басы | ||||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Ресурстары | ||
| Сабақ басы 
 
 
 
 Ортасы 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгендеу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Оқушылармен тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қайталаңыз. sin x=а cos x =а tq x=а , ctqх=а Дербес жағдайларын қарастыру 
 Жұмыстың нәтижесін кестеге жазыңыз. 
 
 Оқушыларға қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуге арналған жеткілікті тапсырмалар ұсыныңыз (қосымша 1.1). Қосымша шарттары бар теңдеулерді шешуге оқушылардың назарын аударыңыз. Мысал:  
 Тригонометриялық формулалар көмегінде қарапайым түрге келтірілетін теңдеулерді оқушыларға ұсыныңыз.Мысалы: 
 Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қайталаңыз. Өзбетімен орындайтын тапсырмалар: 
 
 Сабақты бекітуге деңгейлік тапсырмалар: а)  б)  в)  
 с)  д)  е)  
 к)  қосымша тапсырма: 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | ||
| Сабақ соңы 5 минут | Үй тапсырмасы. Оқулықтан Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет | |||