 
                                
            | Пән: Күні: Мұғалім: | Математика 26.05.2021ж Серикпаева Д.С | ||||
| Сабақтың такырыбы: | Шамалармен амалдар орындау | ||||
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.1.3** 12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану; 2.1.3.3 ұзындық (см, дм, м)/масса (кг, ц)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (мин, сағ, тәул, апта, ай, жыл) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндерімен қосу/азайту/ көбейту/бөлу амалдарын орындау; | ||||
| Сабақ мақсаттары | Барлығы: ұзындық (см, дм, м)/масса (кг, ц)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (мин, сағ, тәул, апта, ай, жыл) өлшем бірліктерін салыстырады Көбі: өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндерімен қосу/азайту/ көбейту/бөлу амалдарын орындайды Кейбірі: 12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану; | ||||
| 
 Бағалау критерийлері | Ұзындық/масса/уақыт өлшем бірліктерін түрлендіреді 12-ге дейінгі сандарды рим цифрларымен таңбалайды және оқиды | ||||
| Тілдік мақсаттар | Тәулік Рим цифр | ||||
| Циферблат | |||||
| 1 тәулік-24 сағат | |||||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу.түсіну,қолдану | ||||
| Құндылықтарды дарыту | Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. | ||||
| Пәнаралық байланыс | Дүниетану. | ||||
| АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым | ||||
| Алдыңғы оқу | Уақытты анықтайды | ||||
| 
 | 
 | ||||
| Сабақтың жоспарлаған кезеңдері | Сабақ барысы | Бағалау түрлері | |||
| Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5минут 
 
 
 
 | Топқа бөлу 2 минут 
 
 Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. | 
 Түрлі конверттер алып, түріне сай топтарға бөлінеді. 
 
 
 
 
 
 
 (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) | |||
| Сабақтың ортасы 27 минут 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 
 Оқулықпен жұмыс. №1 Тапсырмасы   -Достарыңа сұрақтарға жауап беруге көмектес -Бір жылда неше күн, Неше ай бар екенін анықта -Апта күндерін есіңе түсір Дескриптор -Достарыңа сұрақтарға жауап беруге көмектеседі -Бір жылда неше күн, Неше ай бар екенін анықтайды -Апта күндерін есіңе түсіреді №2 Тапсырмасы 
 -Рим цифрлармен белгіленген ай атауларын ата -Әр айда неше күн бар екенін анықта -Әр бағаннан артық күнді тап Дескриптор -Рим цифрлармен белгіленген ай атауларын ата -Әр айда неше күн бар екенін анықта -Әр бағаннан артық күнді тап №3 Тапсырмасы 
 -Кестеде жаңбырдың қашан басталып қашан аяқталған уақытын тап Дескриптор -Кестеде жаңбырдың қашан басталып қашан аяқталған уақытын табады | 
 «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Жұптық жұмыс 
 
 
 
 
 
 Топтық жұмыс | |||
| Сергіту сәті 2 минут | «Көңілді күн!» би билеу 
 | «Көңілді күн!» биі | |||
| Ортасы 
 
 | №5 Тапсырма -Қалада неше юала дүниеге келгенін көрсететін диаграмманы оқы Дескриптор -Қалада неше юала дүниеге келгенін көрсететін диаграмманы оқиды, талдайды 
 
 «Сен маған, мен саған» әдісі Есептің шешуін табу | Топтық жұмыс | |||
| Кері байланыс | «Жетістік сатысы» әдісі Постер құрастыру 
 
 
 | Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді | |||
| 
 | 
 | ||||
| 
 
 Рефлексия | Бағалау-қалыптастырушы бағалау. Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймын Смайликтермен , Басбармақ | Пәнаралық байланыс: Дүниетану Жаратылыстану | |||