Пән: Күні: Мұғалім: |
Математика 26.05.2021ж Серикпаева Д.С |
||||
Сабақтың такырыбы: |
Шамалармен амалдар орындау |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.1.1.3** 12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану; 2.1.3.3 ұзындық (см, дм, м)/масса (кг, ц)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (мин, сағ, тәул, апта, ай, жыл) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндерімен қосу/азайту/ көбейту/бөлу амалдарын орындау; |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: ұзындық (см, дм, м)/масса (кг, ц)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (мин, сағ, тәул, апта, ай, жыл) өлшем бірліктерін салыстырады Көбі: өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндерімен қосу/азайту/ көбейту/бөлу амалдарын орындайды Кейбірі: 12-ге дейін рим сандарын оқу, жазу және қолдану; |
||||
Бағалау критерийлері |
Ұзындық/масса/уақыт өлшем бірліктерін түрлендіреді 12-ге дейінгі сандарды рим цифрларымен таңбалайды және оқиды |
||||
Тілдік мақсаттар |
Тәулік Рим цифр |
||||
Циферблат |
|||||
1 тәулік-24 сағат |
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу.түсіну,қолдану |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым |
||||
Алдыңғы оқу |
Уақытты анықтайды |
||||
|
|
||||
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері |
Сабақ барысы |
Бағалау түрлері |
|||
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5минут
|
Топқа бөлу 2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
Түрлі конверттер алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
|||
Сабақтың ортасы 27 минут
|
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Оқулықпен жұмыс. №1 Тапсырмасы
-Достарыңа сұрақтарға жауап беруге көмектес -Бір жылда неше күн, Неше ай бар екенін анықта -Апта күндерін есіңе түсір Дескриптор -Достарыңа сұрақтарға жауап беруге көмектеседі -Бір жылда неше күн, Неше ай бар екенін анықтайды -Апта күндерін есіңе түсіреді №2 Тапсырмасы
-Рим цифрлармен белгіленген ай атауларын ата -Әр айда неше күн бар екенін анықта -Әр бағаннан артық күнді тап Дескриптор -Рим цифрлармен белгіленген ай атауларын ата -Әр айда неше күн бар екенін анықта -Әр бағаннан артық күнді тап №3 Тапсырмасы
-Кестеде жаңбырдың қашан басталып қашан аяқталған уақытын тап Дескриптор -Кестеде жаңбырдың қашан басталып қашан аяқталған уақытын табады |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс |
|||
Сергіту сәті 2 минут |
«Көңілді күн!» би билеу
|
«Көңілді күн!» биі |
|||
Ортасы
|
№5 Тапсырма -Қалада неше юала дүниеге келгенін көрсететін диаграмманы оқы Дескриптор -Қалада неше юала дүниеге келгенін көрсететін диаграмманы оқиды, талдайды
«Сен маған, мен саған» әдісі Есептің шешуін табу |
Топтық жұмыс |
|||
Кері байланыс |
«Жетістік сатысы» әдісі Постер құрастыру
|
Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді |
|||
|
|
||||
Рефлексия |
Бағалау-қалыптастырушы бағалау. Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймын Смайликтермен , Басбармақ |
Пәнаралық байланыс: Дүниетану Жаратылыстану |