Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: |
Мектеп: Жалтыр№4 орта мектебі |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Искакова Г.Б |
||||||
Сынып:7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері |
||||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
|
||||||
Сабақмақсаттары |
|
||||||
Жетістік критерийлері
Дағдылар: түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау |
|
||||||
Тілдікмақсаттар
|
Пәндік лексикажәне терминология: гидросфера, мұхит, құрлық суы, өзен, көл, мұздықтар, мұз жамылғысы, жерасты суы, өзен бастауы Оқытудың тілдік мақсаты: гидросфераның құрамдас бөліктерін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істейді (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Суретте … Мен … деп болжаймын. Құрлық суларының ....... түрлері. Су айналымының маңызы зор себебі......... Тұщы су қорының...... шоғырланған.Ғаламшардағы өзендердің......... |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, қоршаған ортаға, суды үнемдеп, қорғауға тәрбиелеу |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Химия пәнімен судың химиялық құрамын анықтау. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентация |
||||||
Бастапқы білім |
Гидросфера түрлері |
||||||
Сабақбарысы |
|||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекеттер
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 0-3 мин
|
- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Шаттық шеңбері» Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен танысу. |
презентация Слайд 2
|
|||||
Сабақтыңортасы 4-5 мин
6-15 мин
16-20 мин
21-30 мин
31-35 мин
36-40 мин
41-50 мин
51-60 мин
61-70 мин
|
Топқа бөлу “Мұхиттар”Қосымша 1 Оқушыларға 4 мұхит және сол мұхиттарға құятын өзендер жазылған қағаз таратылады. Оқушылар парақшада жазылған өзендер арқылы мұхит тобына жиналады.
Егер оқушы өзеннің қай мұхитқа құятынын білмесе картамен, атласпен жұмыс жасауға уақыт беріледі. Сыныптастарынан көмек сұрауға да болады.
Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан көрсету қажет.
1-топ Үнді мұхитын картадан анықта? 2-топ Тынық мұхитын Картадан анықта 3-топ Солтүстік мұзды мұхитын анықта 4-топ Атлант мұхитын картадан анықта
Оқушылар топтасып болған соң түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақтар қойылады.
Мәтінмен жұмыс Мәтінді «Түртіп алу » әдісі арқылы талдайды.
Қосымша 2
Талдау барысында оқушылар шағын топтарға бөлініп өздеріне таныс және таныс емес ақпараттарды талдайды. Топтың ішінде оқушылар өзара бір-біріне түсіндіріп көмек береді.
Мәтін бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Сұрақ-жауап 1.Суреттегі «Табиғаттағы су айналымы» тізбегін түсіндіріңдер 3.Гидросфера қандай бөліктерден тұрады?
Құрлық суларын презентациядан таныстырып, бейне ролик көрсету. Мұғалімнің түсіндіруі Бейне материалдарды көру арқылы төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер:
Өзен дегеніміз не? Өзендер қалай қоректенеді? Ғаламшардағы өзендердің маңызы қандай? Өз аймақтарыңда қандай өзендер бар? Ол өзендер қандай мақсатта пайдаланылады. Көл дегеніміз не? Ол қалай қалыптасады ? Жер асты суларының графикалық түрін сипаттаңдар? Мұздықтардың маңызы қандай? Дескрипторлар: - Оқушы бейне роликтен гидросферадағы су айналымын түсініп, сипаттай алады. - Гидросфераның байланысын анықтап, сұрақтардың 8-не жауап бере алады.
Картаны пайдалана отырып, гидросфераның байланысын дәлелдеп, сызбасын сызыңдар Қосымша 3 1. Физикалық картадан дүниежүзіндегі ең биік тауларды анықтап, атаңдар. Таулардыңдың шыңында мұздықтар орналасқан. 2. Сол таудан бастау алатын ірі өзенді табыңдар 3. Өзеннің қандай көлге немесе теңізге құятынын анықтаңдар 4. Теңіздің немесе көлдің мұхитпен байланысы бар ма? Болса қандай мұхитпен екенін анықтаңдар Дескрипторлар: - Оқушы картаны пайдаланып, биік шыңдарды, мұздықтарды таба алады. - Гидросфераның байланысын анықтап, сызбасы арқылы талдау жасай алады.
Файнворд әдісі .Қосымша 4 Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар Дескрипторлар: - Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады. - Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады.
Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар • Адамзатқа • Өсімдіктерге • Жануарларға
|
Слайд 3-4
Карта, атлас
Слайд 7-9
Слайд 6
10-20 слайд
Твиг білім Бейне ролик «Өзендер қалай пайда болады?»
Слайд 17
Слайд 21
Слайд 22
|
|||||
Сабақтың соңы 76-80 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: 1 минуттық эссе бойынша бүгінгі сабаққа кері байланыс береді |
|
|||||
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орта оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
|
|
|
|||||
Сабақбойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпыбаға: Сабақта қойылған сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарына жеттім. Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |