Сынып: 8
|
Қатысушылар саны: 9 |
Қатыспағандар: |
||
Тақырыбы : Өз мұратына жету |
||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
8.2.6.6 -қарым-қатынас жасау барысында дұрыс әрекет құндылығын ашу. |
|||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушы істей алады: өз ойларын жеткізе алады Көпшілігі істей алады: мақсат, мұрат, ізденіс туралы түсініктерін кеңейту арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашады. Кейбірі істей алады: өз болашағы бағытын айқындап мақсат қоя білуге үйретнеді.
|
|||
Бағалаукритерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Оқушыларға жауапкершілік маңызын түсінеді; |
|||
Тілдік мақсат |
Жеке тұлғаның қоғам алдындағы әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігін сыни көзқарас тұрғысынан сезінуге үйрету Тақырып: Ізденген жетер мұратқа Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: мейірімділік, ерік-күш, қайырымдыл |
|||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||
АКТ дағдысынқолдану |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
|||
Алдыңғы білім |
Аялай біл, сен деп соққан жүректі |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарланған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
|||
Басы Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырманы тексеру |
Сабақ барысында: Тыныштық сәтi. Су түбіңе саяхат Денелеріңізді түзу ұстаңыз. Көздеріңізді жабыңыздар. Терең тыныс алып елестетіңіздер. Біз сіздермен теңіз түбіңе саяхатқа барамыз. Ақырындап орындарыңан тұрып, кабинеттен шығып, далаға шығамыз. Қараңыздар алдарыңызда теңіз. Елестетіңіз, сіз теңіз жағалауымен келе жатырсыз. Жалаңаяқ жүріп, құмның жылуын сезіп келе жатырсыз. Теңізге қараңыздар, сіздер бір қара нүкте көріп тұрсыздар. Ол жақындаған кезде сіз ол қара нүктенің дельфин екенін көрдіңіз. Ол сізді теңіз түбіне саяхатқа апаруға келді. Дельфин ең адал жануар. Сіз ақырындап дельфиннің үстіне отырып, қатты ұстап алыңыз. Сізді дельфин ақырындап теңіздің түбіне жүзіп алып келе жатыр. Жан жағынызға қараңыз, әр түрлі балықтар. Оң жақтарыңызға қарасаңыздар қып – қызыл балдырлар, сол жақтарыңызға қараңыздар сары, көк түсті балықтар. Сізді дельфин ақырындап осы балықтардың арасымен жүзіп алып келе жатыр. Қараңызшы алдыңызда сегізаяқ. Өзі сондай үлкен. Теңіз түбі қандай ғажап десеңізші. Теңіздің түбіндегі тыныштықты сезіндіңізбе? Осы тыныштықта бір сәт отыра тұрыңыз. Енді артқа қайтуға дайындалыңыз. Дельфин сізді теңіздің бетіне алып келе жатыр. Теңіз бетіне шыққанда беттерңізге самал желдің үрлеп тұрғанын сезіндіңіздер. Дельфин сізді теңіз жағалауына алып келді. Сіз ақырындап дельфиннен түсіп, оған өз ризашылықтарыңызды білдіріңіздер. Оны сипаңыздар. Жылы құммен ақырындап артқа жүріңіздер. Мектептің есігінен кіріп, өз кабинетімізге ораламыз. Өз орындарына отырыныздар. Сұрақтар
Үй тапсырмасын тексеру: Адамды сүйе біл әңгімесін оқып, мазмұндап келу. |
|||
Ортасы
« Бес Т» ережесі еске түсірейік: Тәртіп Талап Тыныштық Тазалық Татулық
Рефлексия
Үй тапсырмасы беру
|
Сабақты бастамас бұрын Әңгімелесу (сұхбат) «Үш ағайынды жігіт» атты аңыз әңгімені талдау және сұрақтар қою. - Мақсат адамға не үшін қажет? - Қалай ойлайсыңдар адам өмірінің өткені, қазіргісі, әлде болашағы маңызды ма? - Өзің қайсысының пікірімен келісесің? 5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқушылар «Бүгінен – жарқын болашағым!» тақырыбында жоба, (мақсат, әрекет, құрал, уақыт, нәтиже құру) ұсынылады. елміз, Басымыздан сөз асырмаған елміз, - дейді Қазбек би.
№ 1 Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс 1 топ: Менің азаматтық ұстанымым эссе жазу 2 топ: Отанға, туған жерге арнап мақал-мәтел жаз 3 топ: Азамат болу үшін өмірде қандай құндылықтар мен қағидаларды ұстану керек постер құру 4 топ: 5 жол өлең құрастыру 5 топ: Жағдаяттарды шешу № 2 Шығармашылық, топтық жұмыс. Топпен ән айту.Көктудың желбірегені
81 бет Азаматтық формуласын оқып келу Соңғы тыныштық сәті Баяу музыка ойнайды. Балалар көзімізді жұмып, бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар. Рахмет! Көздеріңді ашуға болады. |