Пәні: Сауат ашу |
Мектеп: Жалтыр ауылының №3 ЖОББ мектебі |
|||
Тақырыбы |
Ас-адамның арқауы.Дыбыстар мен әріптер. |
|||
Күні: 06.04.2021ж |
Оқытушының аты-жөні: Кайроллиева З.С |
|||
Сынып: 1А |
Қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау 1.3.8.1.Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазу |
|||
Сабақ мақсаттары |
1.Суреттерді ретімен қойып әңгіме құрастырады 2.Тақтаға талапқа сай жазады |
|||
Құндылықтарды дарыту |
ұжымшылдыққа,топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|||
Ойлау деңгейлері |
қолдану |
|||
Бағалау критерийлері: |
Суреттерді ретімен қойып,әңгіме құрастыра алады және өмірде қолданады Сөйлемнен дауысты,дауыссыз дыбыстарды таба алады. |
|||
Тілдік лексика терминдері |
Пәндік лексика және терминдер: Дауысты және дауыссыз дыбыстар |
|||
Талқылауға арналған сұрақтар |
Әңгіме не туралы? Диқаншы деген кім? Нанды қалай дайындайды? |
|||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану-тағам түрлері |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд,Видеоролик. |
|||
Алдыңғы оқу |
Ас-адамның арқауы |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дереккөздері |
||
Басталуы 3мин
|
Өткен сабаққа шолу жасау Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады. ҚБ: Бас бармақ арқылы |
Үлестірмелі қағаз |
||
Ортасы
|
1-жаттығу. «Сиқырлы қорапша» әдісі арқылы суреттерді ретімен қойып және әңгімелейді. Дескриптор: -Оқушылар әңгімені ретімен құрастыра алады және өмірде қолданатындығы туралы айтады. ҚБ: Бас бармақ арқылы 2-жаттығу. Ақ тоқаш мәтінді түсініп оқу. Сұрақтарға жауап беру: -Ары қарай не болатынын болжап,мәтінді жалғастыр. -Мәтін мазмұнына қарама-қарсы пікір айтып көріңдер. ҚБ: Бас бармақ арқылы 3-жаттығу.Дәптермен жұмыс.Мақалды көркем жаз. Еңбекпен тапқан нан тәтті. *Мақалды қалай түсінесіңдер? ҚБ: Бас бармақ арқылы |
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс |
||
Сергіту сәті 2мин |
Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||
Аяқталуы «Үндемес» ойыны |
4-жаттығу. Дәптермен жұмыс.Дыбыстарды дауысты және дауыссыз дыбыстарға ажыратып топтап жазу. Дауысты дыбыстар: а,ә,е,о,ө,ұ,ү,ы,і,и,(у) Дауыссыз дыбыстар: б,в,г,ғ,д,ж,з,й,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,ф,х,һ,ц,ч,ш,щ, (у) ҚБ: Бас бармақ арқылы «Үндемес» ойыны -Балалар ,мен сендерге кез-келген әріпті көрсетемін,сендер дауыссыз болса -көк түсті көтересіңдер, дауысты болса-қызыл түсті көтересіңдер. ҚБ: Бас бармақ арқылы |
Бас бармақтар |
||
Кері байланыс 3мин |
|
Кеме суреттері |
||