 
                                
            
| Пәні: Сауат ашу | Мектеп: Жалтыр ауылының №3 ЖОББ мектебі | |||
| Тақырыбы | Ас-адамның арқауы.Дыбыстар мен әріптер. | |||
| Күні: 06.04.2021ж | Оқытушының аты-жөні: Кайроллиева З.С | |||
| Сынып: 1А | Қатысқандар саны: | қатыспағандар саны: | ||
| Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау 1.3.8.1.Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазу | |||
| Сабақ мақсаттары | 1.Суреттерді ретімен қойып әңгіме құрастырады 2.Тақтаға талапқа сай жазады | |||
| Құндылықтарды дарыту | ұжымшылдыққа,топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. | |||
| Ойлау деңгейлері | қолдану | |||
| Бағалау критерийлері: | Суреттерді ретімен қойып,әңгіме құрастыра алады және өмірде қолданады Сөйлемнен дауысты,дауыссыз дыбыстарды таба алады. | |||
| Тілдік лексика терминдері | Пәндік лексика және терминдер: Дауысты және дауыссыз дыбыстар | |||
| Талқылауға арналған сұрақтар | Әңгіме не туралы? Диқаншы деген кім? Нанды қалай дайындайды? | |||
| Пәнаралық байланыс | Дүниетану-тағам түрлері | |||
| АКТ қолдану дағдылары | Слайд,Видеоролик. | |||
| Алдыңғы оқу | Ас-адамның арқауы | |||
| Жоспар | ||||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Дереккөздері | ||
| Басталуы 3мин 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 Өткен сабаққа шолу жасау Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады. ҚБ: Бас бармақ арқылы | 
 
 
 
 
 
 Үлестірмелі қағаз | ||
| Ортасы 
 
 
 
 | 1-жаттығу. «Сиқырлы қорапша» әдісі арқылы суреттерді ретімен қойып және әңгімелейді. Дескриптор: -Оқушылар әңгімені ретімен құрастыра алады және өмірде қолданатындығы туралы айтады. ҚБ: Бас бармақ арқылы 2-жаттығу. Ақ тоқаш мәтінді түсініп оқу. Сұрақтарға жауап беру: -Ары қарай не болатынын болжап,мәтінді жалғастыр. -Мәтін мазмұнына қарама-қарсы пікір айтып көріңдер. ҚБ: Бас бармақ арқылы 3-жаттығу.Дәптермен жұмыс.Мақалды көркем жаз. Еңбекпен тапқан нан тәтті. *Мақалды қалай түсінесіңдер? ҚБ: Бас бармақ арқылы | Оқулықпен жұмыс 
 
 
 Дәптермен жұмыс | ||
| Сергіту сәті 2мин | Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ | ||
| Аяқталуы «Үндемес» ойыны | 4-жаттығу. Дәптермен жұмыс.Дыбыстарды дауысты және дауыссыз дыбыстарға ажыратып топтап жазу. Дауысты дыбыстар: а,ә,е,о,ө,ұ,ү,ы,і,и,(у) Дауыссыз дыбыстар: б,в,г,ғ,д,ж,з,й,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,ф,х,һ,ц,ч,ш,щ, (у) ҚБ: Бас бармақ арқылы «Үндемес» ойыны -Балалар ,мен сендерге кез-келген әріпті көрсетемін,сендер дауыссыз болса -көк түсті көтересіңдер, дауысты болса-қызыл түсті көтересіңдер. ҚБ: Бас бармақ арқылы | Бас бармақтар | ||
| Кері байланыс 3мин | 
 | Кеме суреттері | ||