«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жалтыр ауылының № 3  жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 3 села Жалтыр отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қызықты математика»сайысы

04.02.2019

«Қызықты математика»сайысы

«Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретіннәрсе — білім»

М.Әуезов

Мақсаты:                                                

Білімділік:  Оқушылырдың  ойлау  қабілeтін, ой ұшқырлығын, оқуға  ынтасын  арттыру;

Дамутушылық:   ұйымдастырушылық  қабілетін  дамыту;

Тәрбиелік:  оқушылырдыұйымшылдыққа,  нақты  пәнге  қызығушылыққа,  жауапкершілікке, 

өзін — өзі  тәрбиелеуге  тәрбиелеу;

Көрнекілігі:  безендірілген кабинет,  нақыл  сөздер, логикалық  есептер, әртопқа  даярланған  үстел.

Типі:  ойын  түрінде

Жоспары:

  1. Топтың өзін таныстыруы.
  2. Тапқырлық сайысы
  3. «Жұмбақтар» сайысы
  4. «Ойымды жалғастыр» ойыны
  5. «Сиқырлы  шаршы». 

Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Қызықты математика» ойынына қош келдіңіздер. Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді.  Ортаға «Шаршы»  және «Үшбұрыш» тобын шақырамыз.

Математика  сырлары,

Қызықтырды біздерді.

Ойынға  бірге қатысуға,

Шақырамыз сіздерді , - дей  отырып сайыскерлеріміздің білімі мен баға беретін әділқазылар алқасын ортаға шақырамыз.

І.

І топ: «Квадрат» тобы:

Ұраны:

Қандай сынақ  болса дағы беріспе,

Әрқашанда үміткерміз жеңіске.

Сәлемдесуі:

Армандарға қол созумен келеміз,

Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз.

Білімменен  қаруланған тобымыз,

Қарсыласты  қалай да  біз жеңеміз.

Таныстыруы:

Барлық қабырғалары бір- біріне  тең тіктөртбұрыш квадрат д.а.

ІІ – топ: «Үшбұрыш» тобы

Ұраны:

Білікті бірді жығар,

Білімді мыңды жығар.

Сәлемдесуі:

Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым,

Көрсетеміз бізде қандай күш барын.

Алға қойған мақсатымыз бір екен,

Сәтті болсын сапарымыз әрдайым.

Таныстыруы:

Үшбұрыш деп бір түзудің бойында  жатпайтын үш нүктені қосқаннан шыққан фигураны айтамыз.

ІІ. Тапқырлық сайысы

«Квадрат» тобының сұрақтары:

  1. Құрамында әріптері бар өрнек қалай аталады?Әріпті өрнек
  2. Екісанныңбөліндісін не депатаймыз?Қатынас
  3. Р=2(a+b) қандайфигураныңформуласы?Төртбұрыштыңпериметрі
  4. 24 саныныңбөлгіштеріната: 1, 2, 3,4, 6, 8, 12, 24
  1. 5 саныныңбөлгіштікбелгісі? 0 және 5-тен аяқталса
  1. Тек таңбаларыарқылыажыратылатынсандар?Қарама – қарсысандар
  2. Амалдартаңбалардан, жақшаларданжәнесандарданғанақұрастырылғанжазуды не депатаймыз?Сандыөрнек
  3. Екіқатынастыңтеңдігі? Пропорция

   9.V=abcқандайфигураныңформуласы? Тікбұрыштыпараллелепипедтіңкөлемі

 

«Үшбұрыш» тобының сұрақтары:

  1. Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік қалай аталады?Теңдеу
  2. Картадағы кескін ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасын не дейміз? Масштаб
  3. S= abқандайфигураныңформуласы? Тіктөртбұрыштыңауданы
  4. 27 саныныңбөлгіштеріната: 1, 3,9, 27
  1. 9 саныныңбөлгіштікбелгісі?  Цифрларыныңқосындысы 9-ға бөлінсе
  1. Оңсанныңмодулі неге тең?Өзіне

  7. 32 санының бөлгіштерін ата: 1, 2, 4, 8, 16, 32

  8. 10 санының бөлгіштік белгісі? 0 -денаяқталса

  1. Теріссанныңмодулі неге тең? Қарама-қарсысанғатең

ІІІ. «Жұмбақтар» сайысы

Жүргізуші:

Айырабілжақсымененжаманды

Айырабіл, қарындаш пен қаламды.

Айырабіл, соқпағында  өмірдің,

Келесі кезекті  «Жұмбақтар»  сайысына  береміз:

 

1.Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді?

                      Жауабы: 30 қаз

 

  1. 6 алманың 2-ін
    Досыңсұрапалады.
    Айтшысонданешеуі
    Өзқолыңдақалады. 
    Жауабы: 4
  2. Аулада 60 үйрек,
    Қорада 20 үйрек,
    10 үйрек тығылды
    10 үйрек жығылды,
    Қалғаны неше үйрек?   
    Жауабы: 70 үйрек
  3. 11 түйе, бес жылқы.
    2 сиыр, бір ешкі
    2 қоян, үш түлкі,
    Неше болды барлығы? 
    Жауабы: 24
  4. Қолымда 55 алма
    5-ін бердім апама,
    5-ін бердім атама,
    Нешеуі қалды өзімде?
    Жауабы: 45 алма
  5. Қанша жұмыртқа қалды?
    Тауықтың біреуі
    Бес балапан шығарды.
    Көптен күтіп жүреді
    Інім қатты қуанды.
    Он жұмыртқа бастырған
    Қарай алмай шаршады
    Жаулығының астында
    Жатыр әлі қанша?
    Жауабы: 5

 

  1. Қаншажанғақ?
    Портфелдеәуелі
    13 жаңғақ бар еді

    Жанат пен Маратқа
    Самат пен Сағатқа
    АпасынаҚанаттың
    Екі — екідентараттым
    Қаншажаңғаққалғанын
    Айтақойшы ал жаным
    Жауабы: 3
  2. Қаншакісі?
    Атам, әжем, ағаммен,
    Әкем, інімжәне мен
    Анамжәнеенесі
    Енесініңбөлесі –
    Отыредішайішіп,
    Жеңгемкірдімайысып
    Арқасындакішіінім
    Саны қаншаайтағой
    Үйдегі бар кісіні 
    Жауабы: 11

 ІV. «Ойымдыжалғастыр» ойыны.  Әр топ өздерідайындапәкелгенмақал –мәтелдерінқарсыластоптарғажасырады. Мақал – мәтелдердесандарболуыкерек. Әрбірдұрысжауап 5-ұпаймен бағаланады.

 V .Жүргізуші:

Ойланайықазырақ, уақытыңдыүнемдеп,

Кімшығадыкәнеки, жауабын мен білемдеп – келесісайыскезегі «Сиқырлы  шаршы». Әртопқажекетапсырмаберіледі. Дұрысжауап 10 ұпайменесептелінеді

 

«Шаршы» тобына:

Кезкелгенбағыттағысандардыңқосындысы 21-ге теңболатындайетіп 3, 4, 5, 6,7, 8, 9 ,10,11 сандарымен бос торкөздердітолтыр 

«Үшбұрыш» тобына:

Кезкелгенбағыттағысандардыңқосындысы 24-ке теңболатындайетіп 4,5, 6,7,8,9,10,11,12 сандарымен бос торкөздердітолтыр. 

Жауаптары:  10 + 3 + 8                                                          11 + 4 + 9

                           5 + 7 + 9                                                           6 + 8 + 10

                          6 + 11 + 4                                                         7 + 12 + 5

 

Әділқазыалқасықорытындылап, нәтижесін  шығарады.

 

 

Просмотров: 255


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст