«Қызықты математика»сайысы
«Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретіннәрсе — білім»
М.Әуезов
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылырдың ойлау қабілeтін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру;
Дамутушылық: ұйымдастырушылық қабілетін дамыту;
Тәрбиелік: оқушылырдыұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке,
өзін — өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу;
Көрнекілігі: безендірілген кабинет, нақыл сөздер, логикалық есептер, әртопқа даярланған үстел.
Типі: ойын түрінде
Жоспары:
Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Қызықты математика» ойынына қош келдіңіздер. Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді. Ортаға «Шаршы» және «Үшбұрыш» тобын шақырамыз.
Математика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді , - дей отырып сайыскерлеріміздің білімі мен баға беретін әділқазылар алқасын ортаға шақырамыз.
І.
І топ: «Квадрат» тобы:
Ұраны:
Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске.
Сәлемдесуі:
Армандарға қол созумен келеміз,
Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз.
Білімменен қаруланған тобымыз,
Қарсыласты қалай да біз жеңеміз.
Таныстыруы:
Барлық қабырғалары бір- біріне тең тіктөртбұрыш квадрат д.а.
ІІ – топ: «Үшбұрыш» тобы
Ұраны:
Білікті бірді жығар,
Білімді мыңды жығар.
Сәлемдесуі:
Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым,
Көрсетеміз бізде қандай күш барын.
Алға қойған мақсатымыз бір екен,
Сәтті болсын сапарымыз әрдайым.
Таныстыруы:
Үшбұрыш деп бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені қосқаннан шыққан фигураны айтамыз.
ІІ. Тапқырлық сайысы
«Квадрат» тобының сұрақтары:
9.V=abcқандайфигураныңформуласы? Тікбұрыштыпараллелепипедтіңкөлемі
«Үшбұрыш» тобының сұрақтары:
7. 32 санының бөлгіштерін ата: 1, 2, 4, 8, 16, 32
8. 10 санының бөлгіштік белгісі? 0 -денаяқталса
ІІІ. «Жұмбақтар» сайысы
Жүргізуші:
Айырабілжақсымененжаманды
Айырабіл, қарындаш пен қаламды.
Айырабіл, соқпағында өмірдің,
Келесі кезекті «Жұмбақтар» сайысына береміз:
1.Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді?
Жауабы: 30 қаз
ІV. «Ойымдыжалғастыр» ойыны. Әр топ өздерідайындапәкелгенмақал –мәтелдерінқарсыластоптарғажасырады. Мақал – мәтелдердесандарболуыкерек. Әрбірдұрысжауап 5-ұпаймен бағаланады.
V .Жүргізуші:
Ойланайықазырақ, уақытыңдыүнемдеп,
Кімшығадыкәнеки, жауабын мен білемдеп – келесісайыскезегі «Сиқырлы шаршы». Әртопқажекетапсырмаберіледі. Дұрысжауап 10 ұпайменесептелінеді
«Шаршы» тобына:
Кезкелгенбағыттағысандардыңқосындысы 21-ге теңболатындайетіп 3, 4, 5, 6,7, 8, 9 ,10,11 сандарымен бос торкөздердітолтыр
«Үшбұрыш» тобына:
Кезкелгенбағыттағысандардыңқосындысы 24-ке теңболатындайетіп 4,5, 6,7,8,9,10,11,12 сандарымен бос торкөздердітолтыр.
Жауаптары: 10 + 3 + 8 11 + 4 + 9
5 + 7 + 9 6 + 8 + 10
6 + 11 + 4 7 + 12 + 5
Әділқазыалқасықорытындылап, нәтижесін шығарады.