«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жалтыр ауылының № 3  жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 3 села Жалтыр отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақстанның ежелгі қалалары және Ұлы Жібек жолы. Қазақ тілі 7 сынып. Мұғалімі Дюсембаева М.М.

19.03.2019

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қазақстанның ежелгі қалалары және Ұлы Жібек жолы

Күні:08.11.2018ж.

Мектеп: «Жалтыр №4 орта мектебі» ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Дюсембаева Махаббат Манатовна

 

Сынып:  7 «Б»

Қатысқандар: 13Қатыспағандар: 1

 

Сабақтың тақырыбы:

ҰлыЖібекжолы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

7. Т6 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып, жауап беру.7.О2 Кесте, диаграмма , сызба шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу.

Сабақтың мақсаттары:

 

Барлық оқушылар:тақырыпқақатыстынақтыайтылғанақпараттықолдануарқылы Ұлы Жібек жолы туралы түсінік алады.                                Оқушылардың басым бөлігі:түрлі әдістерді пайдалана отырып тапқырлығын, есте сақтау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.Кейбір оқушылар:білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийлері:

 

  • Тыңдалым мәтіндегі  маңызды ақпаратты анықтап, өзгелердің пікірімен салыстырады да, өз ойын жеткізе алады;
  • Кесте түрінде берілген ақпаратты түсініп, қолданады.

Тілдік мақсаттар:

Б.з.д., мыңжылдық, тасымалдау, сауда жолы, жетістік

Құндылықтарға баулу:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

 

Пәнаралық байланыс:

Орыс тілі, тарих, география

Тақырып бойынша алдыңғы білім:

Отырар - өркениетордасы

 

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. минут

1. Психологиялық  ахуал:«Жылулық сыйлау» әдісі арқылы оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне сабаққа сәттілік тілейді.

2. Жеке жұмыс түрінде «Сөздер сөйлейді» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.                                                                           Мақсаты: Өтілген тақырыпты пысықтау.                              Шарты: конверт ішінде сөздер жасырылады, оқушылар бір-бір сөзден алып, сөйлем құрастырады.

  • Сөздер:Ұлы дала,  өркениет,  құрлық, нулы өлке,  түркі жұрты,  сауда жолы,  жүйрік аң,  зергерлік өнер,  тұңғыш империя,  түркі жазуы,  Қытай елшісі,  мәртебеге ие болды, Отырар қаласы,  әл-Фараби,  Есік обасы.

3.Қалыптастырушы бағалау мұғалімнің кері байланысы түрінде жүріп отырады.

 

 

Конверт

 

 

Сабақтың ортасы

  1. минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Қызығушылықты ояту: Картамен жұмыс                               Оқушылар картадан Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалардың атын атайды да сұрақтарға жауап береді.                                                              Осы қалалардың қайсысы туралы не білесің? Ол неге «Ұлы Жібек жолы» деп аталған?

2. Топқа бөлу: Жіп әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.                         (Төрт-төрттен түйілген 3 жіп)

4. Мәтінменжұмыс: «Жиксо» әдісі арқылы өткізіледі.                       1 кезең: оқушылар  мәтінді 3 бөлікке бөліп оқиды.2 кезең: топ мүшелері басқа топтарға түсіндіреді.3 кезең:өз тобына келіп, айтылған ақпараттармен ой бөліседі, өз пікірлерін ортаға салады.4 кезең: бір-бірлеріне сұрақ қояды

5. Жазбаша жұмыс:6 -тапсырма. Мәтіндегі ақпарттың дұрыстығын анықтайды.

Ақпарат

Дұрыс

Дұрыс емес

1

Ұлы жібек жолы Еуропа мен Азия елдерінің арасын ғана байланыстырды

 

 

2

Ұлы Жібек жолында тек Қытай жібектері сатылды

 

 

3

Ұлы Жібек жолы Қазақстан жерімен де өтті.

 

 

4

Ұлы Жібек жолы Батыс Еуропаға жетпеді.

 

 

5

ҰлыЖібекжолыМонғолияға да таралды.

 

 

6

ҰлыЖібекжолыныныңежелгіқалалардыңөркендеуінеықпалыболмады.

 

 

 

6. Алақан әдісі арқылы өзін-өзі бағалау жүргізіледі:

ашық алақан қатесіз орындалды, теріс қате бар.

 

   Карта

Жіп

Оқулық

 

 

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Рефлексия «Алма ағашы» әдісі арқылы өткізіледі.
Қызыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым.

Жасыл түсті алма – мен тапсырманы орындауға тырыстым.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Үйге тапсырма беру: 96 бет 13-тапсырма, кестені толтырып, әңгімелеу.

 

 

 

 

 

Просмотров: 1159


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст